“Doneaza sange! Salveaza o viata!”
VIITOR PLUS – „Adopta un copac”
News Outdoor Romania a fost partenerul outdoor pentru campania de strangere de fonduri pentru proiectul Viitor Plus – “Adopta un copac”.
Campania a fost desfasurata la nivel national folosind un mix de formate in orasele: Bucuresti, Brasov,Craiova, Deva, Iasi, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Timisoara, in perioada 1 iulie – 30 august 2008.
Astfel, pentru cresterea a aprox. 15.600 copaci pe 39 ha este necesara o investitie de 10 euro/copac (35 RON). Aceasta acopera costurile pentru puieti (10 pentru fiecare copac adus la maturitate), completari, lucrari de ingrijire, proiectare, management proiect, pe durata a 6 ani de zile de administrare. Copacii maturi au fost „dati spre adoptie” persoanelor si firmelor interesate.

Campania Renasterea “Linia Roz”
Septembrie 2009
Ideea campaniei Renasterea „Linia Roz” a fost de a semnala un numar de telefon la care poti suna si intreba orice despre controlul sanilor si cancerul de san. S-a dorit promovarea info line-ului intr-un mod neconventional si anume prin folosirea unui vizual “indraznet” care sa atraga atentia, mai ales ca acest infoline a mai fost comunicat anterior intr-un mod mult mai conventional, dar care nu a avut efectul scontat.
Este important ca femeile sa afle de acest infoline si sa stie ca pot suna oricand sa vorbeasca cu un specialist despre sanii lor. Ca si rezultat, aceasta campanie a reusit sa genereze foarte multe telefoane pentru control la info-line-ul care a fost pus la dispozitie.
News Outdoor Romania a sustinut aceste programe prin oferirea de spatii publicitare outdoor.
CAMPANIA “SALVATI COPIII – Inundatii”
Campania “Sa pasim impreuna in Uniunea Europeana!”
Centrul de Informare EUROPE DIRECT CENTRAS Bucuresti
- Comunicarea cu cetatenii si implicarea acestora in procesul decizional constituie o prioritate pentru Comisia si Uniunea Europeana, Comisia incercand permanent sa tina la curent marele public si presa cu privire la activitatile Uniunii Europene.
Campanie de promovare 2009:
- Proiectul de comunicare EUROPE DIRECT fiind unul relativ nou la nivelul Uniunii Europene, si mai ales la nivelul Romaniei, echipa Centrului de Informare EUROPE DIRECT CENTRAS Bucuresti a simtit nevoia cresterii vizibilitatii actiunilor sale la nivel local, astfel incat cetatenii sa cunoasca oportunitatile pe care Uniunea Europeana le pune la dispozitie pentru ei.