RO | EN
News Outdoor Romania
 

Newsletter

|   Apr 2010.
Motivul #7 sa alegi Outdoor

Internetul este foarte segmentat si fragmentat. Deasemenea presa poate fi fragmentata iar mai toate ziarele au adesea o afiliere politica; exista o fragmentare a audientei TV ca urmare a cresterii numarului de posturi de televiziune

Pe larg >>
|   Mar 2010.
Motivul #6 sa alegi Outdoor

Outdoor-ul are o proportie ridicata si importanta de consumatori tineri, preponderent barbati. Pe masura ce populatia continua sa fie din ce in ce mai mobila, comunicarea outdoor este cea mai buna solutie pentru atingerea publicului tinta.

Pe larg >>
|   Feb 2010.
Motivul #5 sa alegi Outdoor

Outdoorul este in arena publica! Ofera publicitate consumatorilor care sunt mai aproape de punctul de vanzare. De exemplu, pe de alta parte, TV-ul si internetul sunt cel mai frecvent consumate in particular si prin alegere.

Pe larg >>
|   Jan 2010.
Motivul #4 sa alegi Outdoor

Varietate de locatii, numar flexibil de panouri, diferite tipuri de formate si perioade de cumparare.

Pe larg >>



Contactati-ne Nota de informare   |   Politica de cookies   |   Politica de confidentialitate   |   Tel. + 4021 212 1319    |   Str. Silvestru nr. 75, Sector 2, Bucuresti