În acest sens, pe parcursul anului 2009, Centrul de Informare ED CENTRAS din București a reușit să adune cu sprijinul partenerilor peste 50 de zile de expunere în aer liber în centrul capitalei și peste 400 de zile de afișare în mijloacele de transport.
În plus, Centrul a fost promovat energic în rândul publicului tânăr, materialele promoționale fiind prezente în peste 100 de școli și licee din București.
Centrul de informare EUROPE DIRECT CENTRAS din București
Comunicarea cu cetățenii și implicarea acestora în luarea deciziilor este o prioritate pentru Uniunea Europeană, Comisia Europeană încercând să țină legătura cu publicul și presa cu privire la activitățile Uniunii Europene.
Campania de promovare 2009:
Proiectul de comunicare EUROPE DIRECT este nou pentru Uniunea Europeană, în special pentru România. Echipa Centrului de Informare EUROPE DIRECT CENTRAS a simțit nevoia de a crește vizibilitatea acțiunilor sale la nivel local pentru ca oamenii să cunoască oportunitățile pe care le oferă Uniunea Europeană.