News Outdoor Romania a susținut comunicarea campaniei outdoor în perioada 14 iunie – 14 iulie 2009. Tipuri de locații folosite: Citylights în București.
„Donează sânge! Salvează o viață!” – campania este primul proiect CSR integrat creat de Logo Bigger. O vizită la Institutul de Hematologie, în calitate de donatori, a fost suficientă pentru a ne convinge de necesitatea unui astfel de proiect.
Campania a fost creată împreună cu Fundația Donatorilor Benevoli de Sânge din România și își propune să atragă atenția asupra lipsei de sânge cu care se confruntă constant Institutul, să informeze și să sensibilizeze publicul și să atragă donatori voluntari, educați.
Soluția creativă se concentrează pe o constatare: românii nu donează sânge mai ales pentru că nu sunt conștienți de nevoia de sânge în spitale. Așa s-a născut conceptul „Nimic nu poate înlocui sângele”.
Demarată de Ziua Internațională a Donatorului, campania integrată (reclame TV, radio, print și OOH), a fost susținută și de PR și o serie de acțiuni neconvenționale, inclusiv crearea unei galerii de artă în sala de așteptare a Institutului.
În zilele de 14 și 15 iunie, mai multe gazde TV au acceptat să poarte voluntar un tricou roșu care să poarte mesajul campaniei „Donează sânge! Salveaza o viata!” în timpul emisiunilor de prime-time.