GETICA OOH

Avem peste 2700 de panouri publicitare în toată țara,
accent clar pe nevoile clienților și angajament față de acestea.

GETICA OOH, fosta News Outdoor Romania, este una dintre cele mai mari companii de publicitate outdoor din România în formate standard. Compania a fost fondată în 1997, sub numele de Exclusive Media, și achiziționată de News Outdoor Group în 2000. În anul următor News Outdoor a achiziționat Dockview Media, întărind și mai mult poziția pe piață. În 2013, News Outdoor a devenit Getica OOH, în urma unui Management Buy-Out.

Oferim acum o rețea la nivel național de peste 2700 de panouri, incluzând toate tipurile de structuri de publicitate găsite pe piața din România. Getica OOH a fost primul furnizor important care a înlocuit majoritatea formatelor din rețeaua sa din București și din rețeaua națională cu structuri standard europene și care a adus mobilier stradal nou pe piața OOH din România.

Ne mândrim cu panourile noastre de calitate și cu locațiile foarte bune, cu transparența și serviciile noastre de top pentru clienți, dar și cu echipa noastră de peste 50 de angajați cu cunoștințe de specialitate, care acoperă toate marile orașe din România. Operăm una dintre cele mai bine structurate rețele naționale.

Acoperire, locații strategice, impact mare: 2700 de panouri, cu 80% din rețea situată în principalele 15 orașe. 

Campanii țintite, eficiente, cu cifre de încredere: peste 1600 de panouri cu cifre de audiență furnizate de SAO-OOH.

O echipă de 50 de oameni, pregătiți și experimentați. Sediu în București și birouri regionale în principalele orașe.

AVANTAJE COMPETITIVE

Echipă calificată, experiență vastă și o mulțime de panouri media plasate strategic în locații foarte bune ajută GETICA OOH să se plaseze într-o poziție excelentă în sectorul de publicitate Out-Of-Home din România. Abordarea noastră transparentă, concentrarea noastră pe cooperarea pe termen lung și beneficiile reciproce sunt alți factori care contribuie la mai multe avantaje competitive, printre care amintim:

• Portofoliu larg de produse (formate standard și speciale, locații spectaculoase)
• Acoperire națională în toate marile orașe din România
• Sistem de diferențiere a prețurilor pentru rețele selecționate
• Planificarea internă a campaniei
• Furnizor complet de servicii: media, tipărire, postare, monitorizare
• Politici transparente
• Management pe termen lung, orientat către client
• Cea mai bună calitate a serviciilor recunoscută pe piața outdoor din România
• Echipe interne de postare și monitorizare
• Raport competitiv preț/calitate

CIFRE DE ÎNCREDERE

Studiu de audiență SAO-OOH realizat de BRAT și Quende (Quantum)

Începând din 2017, membrii BRAT OOH în colaborare cu BRAT și Quende au demarat un proiect (SAO) pentru a furniza analize de audiență pentru companiile active în sectorul OOH. Din 15 aprilie 2021, putem măsura eficiența campaniilor în funcție de Afișări, Frecvență, GRP și multe alte valori.

Aproximativ 60% din inventarul Getica OOH are acum cifre de audiență cu ajutorul SAO. 80% din rețea este situată în principalele 15 orașe.

Date generale

 

Univers: 3.304.085 persoane

Eșantion: 15.980 persoane

Orașe: București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Timișoara

Reach: 79,74% (2.783.638 de persoane)

Frecvență: 193

GRP-uri: 15.303

CPM: 2,5 €

Impresii: 536.306.469

Număr de panouri: 7.208

Getica OOH furnizează următoarea audiență, în medie, pentru o săptămână:

Panouri în SAO: 1.336

Acoperire: 60,7% (2.005.580 de persoane dintr-un total de 3.304.085)

Frecvență: 41

GRP-uri: 2.615

CPM: 1,64 €

Impresii: 82.228.780

Repere și rețele cu audiență (selecție)

– Indicatorii (KPI) sunt medii estimate pe 4 săptămâni, din noiembrie 2020 până în octombrie 2021 –

 

REȚEA SCROLLERS ÎN BUCUREȘTI ȘI ARIA METROPOLITANĂ

Locații premium, panouri premium


Target: Bucharest 14+
Format: backlit scroller
No. of panels: 35
Unique audience: 732.672
Frequency: 22
Reach: 51,22 %

REȚEA SCROLLERS ÎN ORAȘELE DE TOP (București, Brașov, Cluj, Constanța, Iași, Sibiu, Suceava, Timișoara)

Locații premium, panouri premium


Target: All 14+
Format: backlit scroller
No. of panels: 52
Unique audience: 1.018.600
Frequency: 16
Reach: 37,73 %

REȚEA DYNAMIC BILLBOARDS ÎN BUCUREȘTI DIGITAL + SCROLLERS

Locații premium, panouri premium


Target: All 14+
Format: LED digital screens and backlit scrollers
No. of panels: 10 digital + 35 scrollers
Unique audience: 888.150
Frequency: 26
Reach: 62,08 %

REȚEA DIGITAL BILLBOARDS ÎN BUCUREȘTI

Locații premium și zone cu trafic foarte intens


Target: All 14+
Format: LED digital screens
No. of panels: 10
Unique audience: 455.809
Frequency: 15
Reach: 31,86 %

 

ACOPERIRE ORAȘ – BUCUREȘTI – REȚEA BACKLIT 3.2×2.4

Fii oriunde – abordare locală


Target: Bucharest 14+
No. of panels: 50
Unique audience: 828.609 
Reach: 56 % 

ACOPERIRE ORAȘ – TIMISOARA – REȚEA BACKLIT 3.2×2.4

Fii oriunde – abordare locală


Target: Timisoara 14+
No. of panels: 25
Unique audience: 143.778
Reach: 52,4 %

ACOPERIRE ORAȘ – SIBIU – REȚEA BACKLIT 3.2×2.4

Fii oriunde – abordare locală


Target: Sibiu 14+
No. of panels: 10
Unique audience: 75.679
Reach: 62,2%

 

ACOPERIRE ORAȘ – IASI – REȚEA BACKLIT 3.2×2.4

Fii oriunde – abordare locală


Target: Iasi 14+
No. of panels: 25
Unique audience: 125.500
Reach: 52,7 %

 

DIGITAL BILLBOARD ÎN BUCUREȘTI – PIATA DOROBANTILOR

Locație premium


Target: Bucharest 14+
Resolution: 1176×504 px
Size: 7 x 3 m
No. of units: 1
Spot duration: minimum 10 sec.
Number of spots per day: 1440, 960, 480 or 240, dependent on the loop size
Loop: 60 sec., 90 sec., 180 sec. or 360 sec.
Unique audience 10s spot/60s loop: 74.526Reach: 5,21 %
Frequency: 8,81

DIGITAL BILLBOARD ÎN BUCUREȘTI – N. CARAMFIL

Locație premium


Target: Bucharest 14+
Resolution: 512×384 px
Size: 3,2 x 2,4 m
No. of units: 1
Spot duration: minimum 10 sec.
Number of spots per day: 1440, 960, 480 or 240, dependent on the loop size
Loop: 60 sec., 90 sec., 180 sec. or 360 sec.
Unique audience 10s spot/60s loop: 33.745
Reach: 2,36 %
Frequency: 3,42

DIGITAL BILLBOARD ÎN BUCUREȘTISPLAIUL INDEPENDENȚEI, ORHIDEEA

Locație premium


Target: Bucharest 14+
Resolution: 512×384 px
Size: 3,2 x 2,4 m
No. of units: 1
Spot duration: minimum 10 sec.
Loop: 60 sec., 90 sec., 180 sec. or 360 sec.
Number of spots per day: 1440, 960, 480 or 240, dependent on the loop size
Unique audience 10s spot/60s loop: 26.653
Reach: 1,86 %
Frequency: 3,68

 

DIGITAL BILLBOARD ÎN BUCUREȘTIȘERBAN VODĂ / EROII REVOLUȚIEI

Trafic intens, rută principală


Target: Bucharest 14+
Resolution: 576×432 px
Size: 4 x 3 m
No. of units: 1
Spot duration: minimum 10 sec.
Loop: 60 sec., 90 sec., 180 sec. or 360 sec.
Number of spots per day: 1440, 960, 480 or 240, dependent on the loop size
Unique audience 10s spot/60s loop: 155.896
Reach: 10,9 %
Frequency: 9.20

 

DIGITAL BILLBOARD ÎN BUCUREȘTI – PIATA SUDULUI / SUN PLAZA

Trafic intens, rută principală


Target: Bucharest 14+
Resolution: 576×432 px
Size: 4 x 3 m
No. of units: 1
Spot duration: minimum 10 sec.
Loop: 60 sec., 90 sec., 180 sec. or 360 sec.
Number of spots per day: 1440, 960, 480 or 240, dependent on the loop size
Unique audience 10s spot/60s loop: 155.896
Reach: 10,9 %
Frequency: 9.20

DIGITAL BILLBOARD ÎN BUCUREȘTI – OLTENITEI / PISCULUI

Trafic intens, rută principală


Target: Bucharest 14+
Resolution: 576×432 px
Size: 4 x 3 m
No. of units: 1
Spot duration: minimum 10 sec.
Loop: 60 sec., 90 sec., 180 sec. or 360 sec.
Number of spots per day: 1440, 960, 480 or 240, dependent on the loop size
Unique audience 10s spot/60s loop: 117.061
Reach: 8,18 %
Frequency: 8,08

LANDMARK – CASA RADIO / EROILOR (Splaiul Independenței – Știrbei Vodă – Calea Plevnei)

Locație premium, zonă cu trafic intens, vizibilitate extremă din multiple direcții


Target: Bucharest 14+
Format: multiple meshes, backlits, billboards
No. of sides: 10
Total area: 3.666 sqm
GRP: 1137
Average frequency: 12
Reach: 14,22%
Impressions: over 2.000.000

 

BUCUREȘTI – DN1 BILLBOARD (între Mall Băneasa și Aeroportul Băneasa)

Billboard dominant în locație premium, trafic foarte intens


Target: Bucharest 14+
Format: unipole 14×4 m
No. of panels: 2
Unique audience: 105.685
Frequency: 10
Reach: 7,42 %

BUCUREȘTI ROOFTOP – PODUL BASARAB

Pod principal, una dintre cele mai aglomerate rute din București


Location: Podul Basarab • on route to P. Victoriei
Target: Bucharest 14+

No. of units: 1
Size: 18×6 m
Unique audience: 195.101
Reach: 13,64 %
Frequency: 8,31

BUCUREȘTI ROOFTOP – PODUL PIPERA

Pod principal, una dintre cele mai aglomerate rute din București


Location: Podul Pipera • on route to PiperaTarget: Bucharest 14+
No. of units: 1
Size: 10×4 m
Unique audience: 45.218
Reach: 3,16 %
Frequency: 5,87

BUCUREȘTI ROOFTOP – OBOR (Calea Moșilor / Ștefan cel Mare)

Intersecție principală, una dintre cele mai aglomerate rute din București


Target: Bucharest 14+
No. of units: 1
Size: 14×4 m
Unique audience: 159.510
Reach: 11,15 %
Frequency: 6

 

BUCUREȘTI ROOFTOP – ȘTIRBEI VODĂ (Eroilor)

Rută principală în București


Target: Bucharest 14+
No. of units: 1
Size: 20×5 m
Unique audience: 41.884
Reach: 2,93 %
Frequency: 4,49

CENTRU BUCUREȘTI CITYLIGHTS

Locații speciale în centrul orașului


Target: Bucharest 14+
Format: citylights
No. of panels: 73
Unique audience: 596.297
Reach: 41,86 %

REȚEA MEGA IMAGE – DIVERSE FORMATE – ÎN BUCUREȘTI & ARIA METROPOLITANĂ (Chitila, Corbeanca, Otopeni)

Focus pe venituri mari


Target: Bucharest 14+
Format: Backlit (24), Backlit Scroller (12), City Light Scroller (22), Digital Billboard (2)
Number of frames: 60
GRP: 671
Average frequency: 19
Unique audience: 517.913
Reach: 36,26 %

REȚEA RETAIL – DIVERSE FORMATE

Fluxuri mari de trafic pietonal orientat către cumpărături în imediata apropiere a magazinelor Carrefour, Kaufland, Lidl și altor magazine și hipermarketuri.


Target: 14+
Format: backlit, citylight, digital billboard
No. of panels: 55

REȚEA DRUMURI NAȚIONALE – DIVERSE FORMATE

Drumuri cu trafic intens, peste tot în România


Target: 14+
Format: unipoles and billboards
No. of panels: 86

 

CUMPĂRARE PROGRAMATICĂ

Broadsign SSP

Din octombrie 2023, GETICA OOH este prezentă pe Broadsign SSP, o platformă de cumpărare programatică conectată la mai mulți parteneri DSP decât orice alt SSP pentru OOH.

• Targeting (direcționare) în funcție de audiență și demografie;
• Retargeting multi-screen & geofencing;
• Siguranța brand-ului și vizibilitate;
• Declanșarea și livrarea campaniilor bazate pe date;
• Atribuirea campaniei și dovada afișării;

Ecranele digitale Getica OOH sunt acum disponibile pentru tranzacții pDOOH. Cumpărătorii își pot folosi propria platformă DSP omnicanal, deja operată de majoritatea agențiilor de publicitate.

Avantajele pDOOH – Cumpărarea programatică pentru Digital Out Of Home 

• Creativitate nelimitată – facilitează integrarea campaniilor creative adaptabile, contextuale și de impact, la un cost mult mai mic, cu testare A/B și teste de format mai ușoare;
• Flexibilitate și încredere în cumpărare – posibilitatea de a opri și de a porni campanii, de a crește sau de a reduce cheltuielile și de a schimba programul afișărilor pentru adaptare la diverse situații economice și sociale;
• Monitorizare și optimizare în timp real (cross-publisher / cross-medium), cu livrare, depanare la nevoie și urmărirea performanței cu publisheri individuali;
• Abordare mai rafinată a personalizării campaniilor – bazată pe date și centrată pe audiență, cu un control mai bun al locațiilor, calendarului, declanșatorilor și direcționării;
• Valori îmbunătățite ale audienței și rezultate în timp real;
• Tranzacționare automată;
• Prețuri flexibile;

AVANTAJELE OUTDOOR

Singurul suport mediatic prezent 24 de ore/zi, 365 de zile/an.

Captând atenția maselor din spațiile publice, publicitatea în aer liber ca mediu oferă oportunitatea de a influența grupuri mari de oameni într-o perioadă scurtă. Se prezintă ca o nevoie importantă în portofoliul de marketing al fiecărui brand.

IMPACT • OOH este diferit de toate celelalte medii – nu poate fi evitat. 
Este un mediu public foarte vizibil, cu acoperire și impact. Conferă importanță și autoritate, făcând mărcile cunoscute, chiar iconice.

MESAJ ȘI ACȚIUNE • Studiile arată că atunci când consumatorii sunt în afară, aceștia au o mentalitate activă. 
Aceasta înseamnă că sunt mai înclinați să se implice și să absoarbă mesaje noi.

ȚINTIREA • Instrumentele nu au fost niciodată atât de bune pentru mărcile care utilizează medii de exterior. 
Statisticile și analizele, monitorizarea bazată pe locație și datele privind vizibilitatea – toate oferă noi niveluri de sofisticare în planificarea campaniilor care ajung exact la oamenii cărora le este destinat brandul sau produsul.

CREATIVITATE • OOH este cel mai bun mediu creativ care oferă expunere inevitabilă și memorabilitate. 
Mărcile pot ieși literalmente în evidență.

De ce în aer liber?

Atrage mai multă atenție decât orice altă media.
Foarte bună acoperire și frecvență.
Fără costuri pentru publicul vizat.
Nu este perceput ca o media deranjantă.
Potrivit pentru toate tipurile de campanii.